Minuman Shape Plus

Minuman Shape Plus
Selesaikan Masalah Gemuk,Selulit & Perut Buncit dengan Hanya sepaket sehari..Rasanya yang sedap & enak membantu membakar semangat anda untuk terus mengambil Shape Plus sehingga anda mendapat berat badan yang anda inginkan dalam masa yang singkat dan selamat.

Isnin, 14 Julai 2014

" SEPANJANG TEMPOH MENGANDUNG "

Bila kandungan mencecah 2 bulan aku terus buat report card @ buku merah bagi wanita2 yang mengandung..so sepanjang mengandung nie yang paling dasyat sekali ialah tidak boleh sentuh NASI..apa2 yang berunsur NASI memang tidak boleh diterima tekak nie...nasib r kebetulan masa ngah pragnant 2 bulan tu dalam bulan Ramadhan...so cam2 r makanan yang terhidang kt bazar @ kedai2... agak2 ada x ibu2 kt luar sana yang mengalami nasib yang sama cam sy nie...
Sepanjang checkup baby di klinik Jalan Abd. Samad Johor Bahru alhamdullilah..kandungan pon ok je..dalam tempoh tu saya mengamalkan pemakanan yang seimbang...kalau fastfood nie saya jarang2 amek..1 dokter xbg kedua cik hubby pon xbagi..dye kata xbgus tuk perkembangan otak anak.time waktu kerja saya mengamalkan dengan memakan 21 biji kismis + air anugerah..habis je kismis mesti beli...dan dalam waktu tu juga mentua ada gak belikan buah delima..amekawwwww..plastik beso dye belikan.makan sampai muntah buah delima ini..



Makan sampai puas buah delima ni..sampai g Jusco cik hubby offer xnak ke Yunk buah nie...ak cakap xnk r B.....dh bowink sik makan buah nie je.. so hubby pon ketawa je.
Okey nak cerita sikit sepanjang tempoh pengalaman mengandung nie..semua ok..berat ok...yang paling best n x okey kene minum AIR GULA 1 gelas besar...tapi nie ujian aku terima sepanjang mengandung. kali pertama minum air gula resultnya nurse cakap maaf puan kene minum lagii sekali sbbnya mesin kita rosak masa tu..okey fine... kali kedua minum result okey....... kali ketiga minum lagi sbbnya dh masuk 9 bulan aku kena kencing kotor..so nurse swuh aku minum air gula...Ya Allah azabnya aku rasanya ketika ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan