Minuman Shape Plus

Minuman Shape Plus
Selesaikan Masalah Gemuk,Selulit & Perut Buncit dengan Hanya sepaket sehari..Rasanya yang sedap & enak membantu membakar semangat anda untuk terus mengambil Shape Plus sehingga anda mendapat berat badan yang anda inginkan dalam masa yang singkat dan selamat.

Isnin, 14 Julai 2014

" BILA DAPAT TAHU DIRI INI HAMIL"

Salam kepada rakan-rakan yang melihat blog saya ini..Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat2 kerana sudi menyinggah di blog saya ini. Kisah yang nak saya kongsikan ini adalah pengalaman kali pertama saya mengandung anak sulung.
 Bermula di awal kehamilan aku tidak menyangka badanku naik mendadak...dah cam apa.so xpe aku still be cool..bukan apa sebb sebelum nie penah buat UPT tp negetif je..so malas nak pikir apa2..pada bulan 6 tahun 2012 aku period.. masuk bulan 7 2012 period tidak datang..so muka aku pon sudah jadi lain r..kebetulan masa tu ada J-Robik di opisku..so aku pon join r J-Robik..kebetulan petang tu cik hubby amek aku balik kerja.siap pesan lagi jangan lompat2 sebab aku ngah mengandung..ak cakap mana ada mengandung...Balik kerja suami terus hulurkan duit untuk beli UPT..sampai dirumah kebetulan mentua ku ada...so husband pon suruh r aku g buat UPT..aku kata kejaplah..penat nie baru balik kerja..so cik hubby pon g dapur masak roti john..aku pon terasa cam nak kencing.sambil2 tu bawk sekali UPT..so saja try nak tgk mengandung ke x...sekali bedesupppppppppp... secara terang2 2 line merah + clear


Keluar bilik air panggil cik hubby..so cik hubbydtg tanya camner result..aku pun tunjuk r....UPT tu positif....apa lagi terus cik hubby aku cium dahi aku tanda bersyukur dan kelihatan muka bakal ayah nie sangat gembira.tapi rasa cam xcaya ag betul ke prangnant nie..soknya aku pon amek MC..maklum ler bila dapat tahu pragnant mula r xnk kerja r..pe r..so petang tu hubby kuo dgn kawannya..balik tu dye ad bawak UPT..so cik hubby nie swuh test...tgk positif ke negetif..ternyata positif....malam tu cik hubby bawa r g Klinik Johor kt Permas Jaya..so ak di suwuh kencing dan letakkan air kencing ke dalam balang yang disediakan di toilet..
Tidak lama kemudian nama aku dipanggil untuk bertemu dengan dokter..so cik hubby pon sama2 follow masuk ke dalam..so dokter tengok muka kami..kami pon tengok r muka dokter..so doter salam dengan cik hubby sambil berkata CONGRATULATION tuan isteri awak hamil  6 Week....aku rasa cam xpercaya taw...rasa nak nangis ada...rasa nak jerit ada..gembira dh tentulah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan