Minuman Shape Plus

Minuman Shape Plus
Selesaikan Masalah Gemuk,Selulit & Perut Buncit dengan Hanya sepaket sehari..Rasanya yang sedap & enak membantu membakar semangat anda untuk terus mengambil Shape Plus sehingga anda mendapat berat badan yang anda inginkan dalam masa yang singkat dan selamat.

Isnin, 14 Julai 2014

" SAAT PERTAMA KALI BERGELAR IBU

Tanggal 1 Mac 2013.....lebih kurang dalam pukul 5 pagi aku terjaga dari tidurku. Terasa hendak kencing.so after g toilet tu aku naik semula ke tingkat atas..tiba-tiba aku berasa sakit perut.nak kata rasa bersalin memang belum ada tanda2 nak bersalin..so cool kejap...pastu sakit perut tu datang balik selang setengah jam.Aku pon apa lagi terus kejutkan cik hubby..siap cakap sambil nangis2...hubby sakit perut nie..hubby kata apa..nie sakit sangat ke..xpew rilex dulu...xpon g mandi..pas mandi tu konon2 aku nk pi kerja..hurm xdapatlah nka g kerja..sakit peru tu datang balik selang setengah jam..cik hubby bergegas bangun tido terus mandi2.siap cakap ada tanda2 nak bersalin..aku dan cik hubby dah semakin gabra.so pas siap2 tu terus naik kereta..aku mesej dgn akk aku ckp sakit perut setengah jam..akk aku plak ckp g refer hospital...so mse otw g hospital cik hubby ajk lepak mamak dulu..dye swuh aku makan telur separuh masak 2 biji + minum air holick..selesai sahaja bekfast pagi tu terus bergegas ke hospital HSI...sampai2 terus tanya nurse yang duduk di bawah tu..saya sakit perut..nurse tu tnya dh nak bersalin ke puan..aku pon menjawab..sy pasti..xpew jalan terus g tempat guard tu..cakap nak g bilik saringan..so sampai kt tempat guard tu aku terus tanya mana bilik saringan..so guard tu cakap naik tingkat 4..belok kanan...guard tu offer wheel chair..aku cakap xnk..sebabnya aku boleh berjalan lagi..sampai2 bilik saringan nurse tanya kenapa nie puan..aku pon cakap r sakit perut setengah jam sekali..pastu nurse tu pon minta report card..aku pon bagilah..ok puan boleh masuk ke dalam..jam barang kemas sila tanggalkan ya.otw nak masuk dalam bilik saringan nampak plak kawan lama masa zaman PLKN..rasa terharu jap dpt jmpe..pas aku baring atas katil tu..x lama kemudian dtg r seorang dkter cina menghampiri aku..dye cakap sakit lagi ke..ad keluar apa2 tanda..aku jawab r tiada..okeyy maaf ya puan saya nak seluk nie.sekali dye seluk..auwwww sakitnyaa so aku tahan r..dye godeh2 pastu dye cakap sudah 5cm..so sy bookingkan labour room tuk puan ya..so aku diswuh salin baju.xlama kemudian aku ditolak masuk ke dalam labour room..xlama kemudian cik hubby dtg masuk dalam..dye bagi semangat kepada aku..dtg seorang dokter perempuan nie dye kata maaf encik boleh kelaur sekejap x..saya nak pecahkan air ketuban nie..pas je pecahkan air ketuban ya ampun sakitnya datang 15minit sekali..aku  jerit2 ckp dgn cik hubby..sakitnya yunk...hanya tuhan je yang tahu sakit nak melahirkan nie cmner..sampai kol 12 tengah hari..aku still belum nak bersalin lagi..jam kol 3 petang sakit datang dengan mendadak..dokter datang seluk tengaok nie kepala dh kt bawah..apa lagi dokter n pelatih2 semua tengok sambil bagi kata semangat tuk aku PUSH PUSH PUSH..setelah puas aku push baby still xmo kuo..jantung baby dokter kata dh xdpt nk detect..dari xnk tanggung apa2 so dokter suwuh nurse amek VACUM..maka baby aku terpkasa di vacum...tepat jam 3.30 petang 1 Mac 2013 lahirlah putera sulungku Muhammad Erfan Rayyan bin Mohd Erham...putera yang amat comel bagi dirku....bila nampak muka si kecil nie aku berasa sangat terharu....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan